Коли дому Господь не будує, даремно працюють його будівничі при ньому! 
  Коли міста Господь не пильнує, даремно сторожа чуває! (Пс.126:1)             
П'ятниця, 26.04.2024, 02:12 Вітаю Вас Гість!
ЧОРТКІВ ДУХОВНИЙ - сторінка духовного життя міста  Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Форум

УВАГА! ЗМІНИЛИСЬ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ВНЕСКІВ!

Анонс майбутніх подій


Життя парафії

    Церква Непорочного Зачаття Пречистої Діви Марії м. Чортків -це твоя парафія! 
    Пропонуємо тобі розпорядок життя нашої Церкви протягом тижня (раптом пригодиться ): 
    * ПОНЕДІЛОК 
    18.30 – зустріч ‘’Матері в молитві’’ в Церкві, і в домашніх групках. Кожного першого понеділка місяця – спільна зустріч всіх групок у Церкві. 18.30 – зустріч ‘’Братства Чоловіків Св. Йосифа’’ (в приміщенні ‘’КАРІТАСУ’’)
    * СЕРЕДА 
    Молитва за зцілення з мощами Св.Пантелеймона (після вечірньої Служби Божої)
    * ЧЕТВЕР
    18.30 – курс ‘’АЛЬФА’’ 
     *П’ЯТНИЦЯ
     17.00 – зустріч дітей 5-8 класів у спільноті ‘’СЕРЦЕ МАРІЇ’’ 18.30 – зустріч Спільноти ‘’Віри, Надії, Любові і матері їх Софії’’ 
     * СУБОТА
     18.00 – зустріч ‘’Української молоді Христової’’ 
     * НЕДІЛЯ
     12.00 і 14.30 – ‘’Недільна Школа’’ для учнів молодших класів. 18.00 – зустріч ‘’Біблійного гуртка’’ (в Церкві). 

     Для членів СПІЛЬНОТИ: Вівторок – особиста молитва за групу Прослави і групу творчості; Середа – особиста молитва і добровільний піст за СПІЛЬНОТУ. Ми разом, і разом нам тепліше…

Календар

«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Категорії розділу

Мои фотографии [9]
У цьому розділі зібрані персональні фото.
Моя родина [0]

Форма входу

Пошук

Наше опитування

Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 347

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Червень » 2 » Що маємо знати про храм і богослужіння?
09:51
Що маємо знати про храм і богослужіння?

 

 Богослужіння Таїнства Подружжя. Символізм чинів заручин і вінчання (І)     

           Чинові вінчання передують заручини. Наречені в притворі храму висловлюють перед священиком рішення укласти шлюб, на знак чого священик накладає на їх правиці обручки зі словами молитви: «Господи, Боже наш, Сам благослови заручини рабів Твоїх, і утверди промовлене ними слово, і утверди їх святим їх святим Твоїм з’єднанням, і утверди заручених у вірі, і єдинодумстві, і істині, й любові».

          Обручки. Колись обряд заручин, під час якого персні-обручки, був відділений від чину вінчання. Наречені йшли до священика, який проводив обряд заручин, і тільки згодом, за півроку, а то й за рік, одружувалися, а опісля – жінка приходила до Церкви на вивід (щоб священик помолився над нею як над жінкою, матір’ю). У сучасному світі все дуже спростилося, і обряд заручин відбувається конкретно перед чином вінчання, а вивід – безпосередньо після шлюбу.

          Самі ж обручки символізують безконечність любові. Священик читає молитву: «Боже, вічно Ти зібрав воєдино віддалених від себе і встановив для них нерозривний союз любові». Перстень немає ні початку, ні кінця, він – безкінечний. Отже, обручка – це нерозривний союз любові. Це символ Господньої сили, що утверджує любов заручених. Священик благословляє обручкою голову нареченого, дає йому цілувати і зодягає на безіменний (перстеневий) палець правої руки. Те ж саме чинить і з обручкою нареченої.

          Священик під спів псалма «Блаженні всі, що бояться Господа, що ходять путями Його» (Пс 127), вводить наречених до середини храму (цей псалом використовувся при укладанні шлюбу на Сході вже з IV ст. і зустрічається в більшій частині давніх евхологіїв). Розпочинається чин вінчання подібно до Божественної Літургії, торжественним виголосом: «Благословенне Царство Отця, і Сина, і Святого Духа». Цей виголос вказує на тісне поєднання Таїнства Вінчання з Пресвятою Євхаристією, благодаттю якої наречені стають одним тілом. «Бо святе Причастя є завершенням всякого священнодійства і печаттю кожного божественного таїнства. Церква добре робить, приготовляючи святі Дари для спокутування і благословення подружньої пари. Бо сам Христос, який дав нам ці Дари і є цими Дарами, прийшов на весілля (до Кани Галилейської), щоб принести їм (нареченим) єднання в мирі та однодумності. Тому ті, хто єднаються в подружжі, мають бути гідними Святого Причастя; бо вони мають бути поєднані перед Богом у храмі – домі Божому, бо вони є діти Божі» (Симеон Солунський, Про чесне й законне подружжя, 282).   

          Наречені прилюдно, кладучи руки на Євангеліє, складають перед Богом подружній обіт (присягу) «любові, вірності, і чесності, і що не залишать одне одного аж до смерті» (цей шлюбний обіт до літургійних книг Київської Церкви, вперше впровадив православний митрополит Петро Могила у своєму требнику 1646 року). Непохитною основою подружнього єднання є не тільки згода наречених, а насамперед Господня сила: «І нині, Владико, пошли руку Твою зі святого жилища Твого і з’єднай раба Твого (…) і рабу Твою (…), бо Ти з’єднуєш жінку з мужем». Від Господа походять усі дари, що творять і укріплюють це єднання: «З’єднай їх в однодумності, вінчай їх на любов, злучи їх в одне тіло, даруй їм потомство й радість у дітях» (Требник, Чин Вінчання, Молитва перед накладанням вінців). Священик підтверджує обіт наречених словами: «Що Бог з’єднав, людина хай не розлучає» (пор. Мр 10, 9).     

          Відповідальний за рубрику: о. д-р Мирослав Думич

Переглядів: 540 | Додав: chortkiv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]