Коли дому Господь не будує, даремно працюють його будівничі при ньому! 
  Коли міста Господь не пильнує, даремно сторожа чуває! (Пс.126:1)             
Четвер, 25.04.2024, 23:28 Вітаю Вас Гість!
ЧОРТКІВ ДУХОВНИЙ - сторінка духовного життя міста  Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Форум

УВАГА! ЗМІНИЛИСЬ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ВНЕСКІВ!

Анонс майбутніх подій


Життя парафії

    Церква Непорочного Зачаття Пречистої Діви Марії м. Чортків -це твоя парафія! 
    Пропонуємо тобі розпорядок життя нашої Церкви протягом тижня (раптом пригодиться ): 
    * ПОНЕДІЛОК 
    18.30 – зустріч ‘’Матері в молитві’’ в Церкві, і в домашніх групках. Кожного першого понеділка місяця – спільна зустріч всіх групок у Церкві. 18.30 – зустріч ‘’Братства Чоловіків Св. Йосифа’’ (в приміщенні ‘’КАРІТАСУ’’)
    * СЕРЕДА 
    Молитва за зцілення з мощами Св.Пантелеймона (після вечірньої Служби Божої)
    * ЧЕТВЕР
    18.30 – курс ‘’АЛЬФА’’ 
     *П’ЯТНИЦЯ
     17.00 – зустріч дітей 5-8 класів у спільноті ‘’СЕРЦЕ МАРІЇ’’ 18.30 – зустріч Спільноти ‘’Віри, Надії, Любові і матері їх Софії’’ 
     * СУБОТА
     18.00 – зустріч ‘’Української молоді Христової’’ 
     * НЕДІЛЯ
     12.00 і 14.30 – ‘’Недільна Школа’’ для учнів молодших класів. 18.00 – зустріч ‘’Біблійного гуртка’’ (в Церкві). 

     Для членів СПІЛЬНОТИ: Вівторок – особиста молитва за групу Прослави і групу творчості; Середа – особиста молитва і добровільний піст за СПІЛЬНОТУ. Ми разом, і разом нам тепліше…

Календар

«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Категорії розділу

Мои фотографии [9]
У цьому розділі зібрані персональні фото.
Моя родина [0]

Форма входу

Пошук

Наше опитування

Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 347

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Червень » 30 » Що маємо знати про храм і богослужіння?
14:03
Що маємо знати про храм і богослужіння?

 

 Богослужіння Таїнства Подружжя. Символізм чинів заручин і вінчання: обхід кругом тетраподу  

          Обхід навколо тетраподу – це перші спільні кроки молодого подружжя у їхньому спільному житті. Священик дає молодятам єпитрахиль, що символізує руки Христа, за які тримаються ново вінчані, роблячи перші кроки разом з Господом.

          На тетраподі, що символізує земну кулю, земне  життя молодої пари, стоїть хрест, що символізує спасіння всього світу, а також лежить Євангеліє, яке символізує Слово самого Бога живого і має стати орієнтиром для подружжя на все життя. Роблячи обхід довкола тетраподу, молодята засвідчують, що центром їхнього життя є Господь Бог Ісус Христос.

          Подружній подвиг розкривається також у тропарях, які співають перед зніманням вінців, протягом обходу кругом тетраподу. У першому тропарі – «Ісає, ликуй, Діва мала в утробі і родила Сина Еммануїла, Бога й чоловіка» - Церква радіє здійсненню пророцтва Ісаї про прихід і перебування Бога-Еммануїла в новому подружжі. У другому – «Святії мученики, ви славно страждали і вінчалися» - Церква молиться до святих мучеників про їхнє заступництво, аби Христос, «апостолів похвала і мучеників радість», став похвалою та радістю і цього подружжя (третій тропар), щоб воно своїм подружнім життям могло наслідувати жертовну любов мучеників і проповідувати Тройцю єдиносущну.

          Вивід. Для багатьох сьогодні незрозумілою є сучасна практика безпосередньо після чину вінчання робити «введення у Церкву вперше одруженої», який зазвичай також називають виводом. Яким є значення цього обряду і чому він стосується тільки жінки?

          Подружнє життя нерозривно пов’язане із природними процесами, і Церква намагається супроводжувати у них своїх вірних. Чин введення у Церкву вперше одруженої є визнанням переходу дівчини у статус жінки. Колись він відбувався не безпосередньо після чину вінчання, а після першої шлюбної ночі, коли організм жінки заспокоювався після втрати цноти. Зовнішньою ознакою прийняття Церквою дівчини у статусі жінки було покривання її голови хусткою, яка не обов’язково мала бути білою.

          Цей чин не є залишком старозавітного припису ритуальної чистоти, як інколи його трактують, але саме впровадження жінки у її новому статусі, як це можна побачити із молитви, яку мовить священик: «Боже, Боже наш, що говорив через пророків і провістив просвічення  всіх народів в останніх поколіннях, не хотячи, щоб хтось із сотворених Тобою людей залишився поза Твоїм спасенням, встановив Ти закони через вибрану Твою посудину апостола Павла, щоб чоловіки і жінки, що у вірі живуть, все творили на Твою славу. І одні мають з непокритою головою славу і хвалу святому імені Твоєму приносити, а інші з покритою головою в благоговінні і доброчесті, прикрашаючи себе добрими ділами, вірою утвердженими, та хвалу і мольби славі Твоїй з благодаренням приносити. Сам, Владико Чоловіколюбче, благослови рабу Твою оцю і прикраси голову її красою, Тобі благовгодною, щоб, живучи за всіми Твоїми заповідями і будучи першою у всіх чеснотах, вона доброчесність свою зберегла і разом з даним їй чоловіком вічні Твої блага отримала. Бо милостивий і чоловіколюбець Бог єси, і Тобі славу возсилаємо…».   

Відповідальний за рубрику: о. д-р Мирослав Думич

Переглядів: 572 | Додав: chortkiv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]