Коли дому Господь не будує, даремно працюють його будівничі при ньому! 
  Коли міста Господь не пильнує, даремно сторожа чуває! (Пс.126:1)             
Вівторок, 16.04.2024, 23:01 Вітаю Вас Гість!
ЧОРТКІВ ДУХОВНИЙ - сторінка духовного життя міста  Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Форум

УВАГА! ЗМІНИЛИСЬ РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ВНЕСКІВ!

Анонс майбутніх подій


Життя парафії

    Церква Непорочного Зачаття Пречистої Діви Марії м. Чортків -це твоя парафія! 
    Пропонуємо тобі розпорядок життя нашої Церкви протягом тижня (раптом пригодиться ): 
    * ПОНЕДІЛОК 
    18.30 – зустріч ‘’Матері в молитві’’ в Церкві, і в домашніх групках. Кожного першого понеділка місяця – спільна зустріч всіх групок у Церкві. 18.30 – зустріч ‘’Братства Чоловіків Св. Йосифа’’ (в приміщенні ‘’КАРІТАСУ’’)
    * СЕРЕДА 
    Молитва за зцілення з мощами Св.Пантелеймона (після вечірньої Служби Божої)
    * ЧЕТВЕР
    18.30 – курс ‘’АЛЬФА’’ 
     *П’ЯТНИЦЯ
     17.00 – зустріч дітей 5-8 класів у спільноті ‘’СЕРЦЕ МАРІЇ’’ 18.30 – зустріч Спільноти ‘’Віри, Надії, Любові і матері їх Софії’’ 
     * СУБОТА
     18.00 – зустріч ‘’Української молоді Христової’’ 
     * НЕДІЛЯ
     12.00 і 14.30 – ‘’Недільна Школа’’ для учнів молодших класів. 18.00 – зустріч ‘’Біблійного гуртка’’ (в Церкві). 

     Для членів СПІЛЬНОТИ: Вівторок – особиста молитва за групу Прослави і групу творчості; Середа – особиста молитва і добровільний піст за СПІЛЬНОТУ. Ми разом, і разом нам тепліше…

Календар

«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Категорії розділу

Мои фотографии [9]
У цьому розділі зібрані персональні фото.
Моя родина [0]

Форма входу

Пошук

Наше опитування

Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 347

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Січень » 26 » Що маємо знати про храм і богослужіння?
22:51
Що маємо знати про храм і богослужіння?

 З історії Таїнства Покаяння  

            На сторінках Євангелія ми не раз зустрічалися зі згадкою про те, що Христос відпускав гріхи людям, які каялися. Владу відпускати гріхи Ісус довірив своїм апостолам. А їхні наступники – єпископи та священики – продовжують це служіння, прощаючи гріхи «в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа».

              За часів апостолів Хрещення приймали, зазвичай, дорослі люди, які цілковито навернулися до Христа. Тому первісна Церква передбачала, що відпущення всіх гріхів відбувається передусім у Хрещені. Тяжкі провини після Хрещення траплялися рідко й покута за них була дуже суворою.

            Загалом до IV століття Церква не визнавала можливості багаторазового покаяння. Лише раз на життя охрещена людина могла покаятися у таких тяжких гріхах, як відступництво від віри, ідолопоклонство чи розпуста. Каянник визнавав свої гріхи перед єпископом чи священиком, але не сам, а в присутності всієї церковної спільноти! Після публічної Сповіді людина, яка покаялася, відбувала покуту, накладену на неї. Зазвичай покута була дуже суворою: людина не могла приймати Євхаристії, мусила носити на тілі волосяницю (сорочка, яку шили з грубої тканини, витканої з козячої чи овечої вовни), дотримуватися суворого посту, не могла обіймати громадських посад чи служити у війську). Така покута могла тривати протягом довгих років, а то й усе життя. Церква знову приймала у своє лоно людей, які виконали покуту, у Великий Четвер перед Пасхою.

            У IV – VI століттях поступово зникає практика публічної сповіді. Натомість з’являється можливість приватного таємного визнання гріхів перед священиком. Також до Таїнства Покаяння тепер можна було вдаватися не раз на життя, а частіше.

            Тепер, призначаючи людині, що сповідається, покуту, священик звертався до особливих покутних книг. На їхніх сторінках було визначено, як і за які гріхи потрібно покутувати. Покути могли бути різними: вправляння в чеснотах, протилежних тим гріхам, яких допустилась людина, діла милосердя, виправлення завданої шкоди, читання Святого Письма тощо. Можна було полегшити ці практики або замінити одні іншими (наприклад, день посту можна було замінити милостинею або читанням п’ятдесяти псалмів). Така покута могла тривати від кількох днів до кількох років! І лише здійснивши її, людина отримувала відпущення гріхів і могла приймати Євхаристію.

            Щойно з Х століття поширився звичай відпускати гріхи відразу після Сповіді, перед здійсненням покаянних практик, які дедалі більше скорочувалися.

            А в 1215 році на Латеранському соборі єпископи постановили, що кожен християнин зобов’язаний приступати до Сповіді принаймні раз на рік у часі Великого посту та обов’язково причащатися на Пасху. Як ми знаємо, Церква дотримується цієї постанови й досі.

 Відповідальний за рубрику:  

                                                                                                                          о. д-р Мирослав Думич 

Переглядів: 761 | Додав: chortkiv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]